Wednesday, July 7, 2010

ეროვნული ფსიქ-ფოლკლორი!


წინასიტყვაობა:

სიმღერა ისევე როგორც ზღაპარი, მიგვანიშნებს ერის სოციალურ- კულტურულ თავისებურებებზე.
ხშირად სიმღერებს ჩვენ მხოლოდ ზედაპირულად აღვიქვამთ, რადგან ძირითადი დატვირთვა სემღერაში მელოდიას აქვს და ტექსტს მხოლოდ მაშინ ვუკვირდებით თუ მელოდია მოგვწონს.
არადა სიმღერის ტექსტს ბევრად მეტი შეუძლია თქვას იმ ადამიანზე ვინც მღერის, ვიდრე ერთად ერთი ფუთი მარილის ჭამას. მოკლედ, რომ აღარ გავაგრძელო გადავხედე ქართული სიმღერის ტექსტებს და გადავწყვიტე ამ ტექტსების ქვეტექსტებისთვის მიმეგნო.
მაშ ასე:

1. ნეილონის ხალათის ქვეშ ხელის ფაჩიფუჩი-ყარაულაშვილი ქეთოს კომპლექსი.

2. მღერიან მღერიან ქსოვრელები მღერიან-გვარს დამადლებული ნიჭის პიარი.

3. პატარა ხარ პატარა ხარ პატარა ხარ პატარაააა
სიყვარულმა ხელისგულზე, ხელისგულზე გატარა - აფერისტი პედოფილის ფანტაზია.

4.აბობოქრებულ ზღვაში გატარებ, მე კი ვიქნები ჩამქრალი გემი-გადამდგარი მეზღვაურის ოცნება.

5.ქალო გნახე ფეხშიშველი-ფუტ ფეტიშიზმი.

6. დღე და ღამე ჩემს აკვანთან გითენებია
შენ რომ შვილი გამოზარდე ბედნიერია - მადლიერი შვილის წირპვლა მშობლის საფლავზე.

7. გააჩერეთ დედამიწა ჩავდივარ - გულჩვილი ლოთის აღსარება

8. ვიმღეროთ ისე რომ გაიგოს მთელმა უბანმა
ყარაჩოღელნო მე ჩემს სატრფოს აღარ ვუყვარვარ - მიტოვებული ყვერებიანი ქალი.

9. კაცი თუ ხარ ნამთვრალევზე არ შაიგინო - კაიბიჭური მორალი

10.ტრულაილას ფული რად უნდა - უყაირათო კაცის მორალური კოდექსი

11.მდუღარე შანთით რომ ამომწვი თვალის ბაია, ჩემი სიმღერა გირჩევნოდეს სხვების ბაიათს -შეყვარებული მაზოხისტი

12.მახინჯი ვარ, მაგრამ შენთვის გავკარგდები - არასრულფასოვნებსი კომპლექსით შეპყრობილის მცდელობა გამოჯანმრთელებისა.

13.სამი დალიე შეგერგება არ დაითვრები - ფინთ პახმელიაზე მყოფის საწუხარი მის წინა ღამის საქციელსა ზედა.

14 ჩემო მტრედო სად გაგჩეკეს რომელ ფერმაში, ჩემი გული იყოს კარგო შენი ფეშქაში - მადლიერი ზოოფილი.

15. - ვინ მკითხულობს ვინ დამეძებს ვის ვუყვარვარ მე
მე მარტო ვარ, მარტო ვმღერი, ყრუა სოფელი - მუნათოპათი ნათესავის წუხილი.

16. ამივსეთ ძმებო მთვარის ყანწი, ღვინის ლალებით - მთვრალი ფილოლოგი.

17. თურმე დასაბამიდან,, რაც სამყარო შობილა, უმეგობროდ ქართველი არასოდეს ყოფილა - სომეხი ისტორიკოსის კომპლექსით შეპრობილი ჯიგრიანი ქართველი.

18. არ დავბერდები მეგონა, მაგრამ ცხოვრებამ დამძლია, ერთ დროს ძლიერი როგორც ქვა-კლდისა, მხრებში მოხრილი დავდივარ ძირსა. ჩემო სიცოცხლე ცოტაც მიცოცხლე - პაპა, რომელსაც სკნუტუ ყავს აგონიაში.

19. მახსოვს რომ გნახე გოგო პირველად, შენ მარიდებდი მაგ ცისფერ თვალებს. ახლა სულ მთვრალი ვარ გოგო უშენოდ, შენს სურათს დავცქერ მსურს ჩავეკონო - პირველი პაემნიდან დაბრუნებული ნორჩი ონანისტი.

20. ღვინო ჩემო სიამაყევ შენი ჭირიმე, შენზე ცუდის მთქმელი ვერსად გამოვიჭირე - მოძალადე თამადა.

21. ლალი ჯან მხოლოდ შენ გნატრობ, ლალი ჯან შენზედ ვლოცულობ, ლალიჯან შენზედ ვმღერივარ - სასტუმრო კოლხეთში დავაჟკაცებისგან ეიფორიაში მყოფი პროვინციელი.

22. ჩემო ლამაზო მე შენზე ვფიქრობ, მითხარი რამე რატო მღალატობ? - ჯიუტი რქიანი.

23. არ მინდა მე რომ დრო დავკარგო, მე შენთან ყოფნა მინდა მარტო, მთვარიან ღამეს მოვალ შენთან და ისევ გეტყვი რომ მიყვარხარ - აბეზარი ქალი.

0 comments:

Post a Comment