Saturday, March 12, 2011

... Et c'est magnifique


შენ მწვანე პლანეტაზე ცხოვრობ და გქვია Adán , მე ლურჯი პლანეტიდან ვარ და Ylla-ს მეძახიან აქ. შენ ის ხარ ვისაც ყოველ ღამე ვხედავდი სიზმარში და სულ ველოდებოდი.

... პირველი ექსპედიცია ჩაგივარდა ლურჯ პლანეტაზე და უკან დაბრუნდი... გონებით გამოგეკიდე და მაინც დაგეწიე... აზრი ხო სინათლის სხივზე სწრაფია. როგორც და სადაც უნდა იქ გაჩნდება....

მას მერე შევდგამ თუ არა ”ფეხს” მწვანე პლანეტაზე, ირგვლივ ყველაფერი ქრება და ვრჩებით მხოლოდ შენი და მთელი ჩემი არსება, როგორც ოდესღაც ერთი სქესი, მერე რომ გაიყო მწვანე და ლურჯ ფერად. ჩემსა და შენს შორის სივრცე ქრება და დრო იკუმშება, ისე რომ მატერიის უმცირესი ნაწილაკის ადგილიც კი არ რჩება და მე და შენ ვხდებით ”1”

თუ შენთან ფეხშემოდგმულს თუნდაც უხილავი მტვერი შემამჩნიო ლურჯი პლანეტიდან გამოყოლილი, უკან გამაბრუნე...

მე მიყვარს ეს სამყარო მთელი ჩემი არსებით, სადაც მე მე ვარ პირველსაწყისური სტერილურობით, სადაც ადამიანური ეგო თავისი მინარევებით მიქრება, სადაც უკანასკნელი ჟანგბადის ულუფა შემიძლია გავცე დაუნანებლად...

C'est la vie … et c'est magnifique... : )

0 comments:

Post a Comment